11/9/10

SHINee’s Minho to debut as an actor in drama “Pianist”



SHINee’s Minho has been confirmed to star in KBS Drama Special, titled “Pianist”. The drama will air on November 20th (unconfirmed) at 11:15PM. The drama will be only one episode, as it is a drama ‘special’ for KBS.


The drama is about an elementary school music teacher, who was once a promising piano student. She was forced to give up her dream due to domestic circumstances. She meets “Oh Jero”, a boy without any dreams, who has never had a chance to learn how to play the piano. He has had an unhappy childhood and works as a tuner in a piano factory. The drama tells the story of two people getting healed by sharing each others lost dreams, hopes, sufferings and their common love, the piano.

It is assumed that Minho will play the part of the boy, “Oh Jero”.

٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Dulu pernah diberitakan kalau Minho ‘SHINee’ ingin berakting dan kini impian Minho akan terwujud karena ia telah dikonfirmasi akan akting di Drama Special KBS berjudul “Pianist”. Drama akan mengudara pada tanggal 20 November (belum dikonfirmasi) jam 11:15 PM. Drama ini hanya satu episode, karena ini adalah drama ‘khusus’ untuk KBS.
Drama ini tentang seorang guru musik sekolah dasar, yang pernah menjadi mahasiswa piano. Dia terpaksa menyerahkan mimpinya karena keadaan dalam negerinya. Dia bertemu “Oh Jero”, seorang anak yang tidak memiliki mimpi, yang tidak pernah memiliki kesempatan untuk belajar bagaimana bermain piano. Dia memiliki masa kanak-kanak yang tidak bahagia dan bekerja sebagai tuner di pabrik piano. Drama ini menceritakan kisah dua orang yang menemukan impiannya yang hilang,tentang harapan, penderitaan dan cinta dan tentunya tentang piano.
Diperkirakan Minho akan memainkan sebagai “Oh Jero”

waahhh.. seperti apa y minho ntar...
lets wait... ^^

0 komentar:

 

©2009My bLoG | by TNB